Elifcelk Ee ne olcak şimdi gelen giden yok bu iş 40 ta bitmiyor muydu kız ne zaman doğuracaz ya biz🤦😂
ShutUp Elifcelk benimde yok önümüzdeki haftayı da doldurmak zorundaymışım yine gelmezse suni sancı verilecek :(
Kalbiminsesi Elifcelk etrafimdaki benle ayni olan kiz bebekler hep dogdu benimki erkek 39 +2deyiz bizimki bekliyor hala😀
Elifcelk ShutUp bana da 41 haftayı bitirene kdar beklicez dedi umarım bu süre içinde ikiside gelmek isterler artk
Fenerli6767 Bugün tam 39.haftalik olduk erkek bebek bekleyen çok zorlanmaya basladim bende ne zaman dogurcaz sancılar var bide kızlar benim karnımın alt tarafı ağrıyor acıyor sizde varmı öyle bi durum normal doğum bekliyoruz
Arven09 Ben de 40+1 le kızımı bekliyorum. Hala kanala girmemiş. Hiç ağrı sancı hissetmedim. Hala da gelesi yok gibi.
Fenerli6767 Cuma gününü bekliyorum bende alttan muane edicem dedi 39+2 olucam saglicakla kucagimiza almak nasip olsun bütün hamislerin 🤲🏼🥰
Melekyldz16 40+3 olduk hala gelesi yok beyfendinin ama ben çatlıycam sanki artık bu hafta son inşallah kendi isteğiyle gelir yoksa suni 😏