Enisecik bugün itibarıyla 29+0 olduk🥹 inanın hamilelik tam bir delilik bazen psikolojik olarak çok iyiyim bazen çok kötü. Akşam tansiyonum yükseldi,geceyi acilde geçirdik,sabah kardiyolojiye yönlendirdiler, tansiyonum düştü sve geldim ama bütün gece rüyamda tansiyon gördüm korktum uyandım,aha bu saatte ayaktayım😂