Gizemyaren Merhaba anneler anne adayları :)) ben ilk doğumumu 2022 de yaptım sezeyan şuan tekrar hamileyim 9+3 daha çok var doğuma ama merak ediyorum prenses doğum denen ağrısız normal doğum mu yapsam diye yoksa zaten kesilmişim 2. De sezeryan mı olsa siz nasıl yaptınız öneriniz var mı ??
rahatdur_evladim Gizemyaren sezeryan olduktan sonra pek normal doğum yapan yok gibi doktorunuz yapabileceğini söyledimi normal doğumu
Yogurtlupilav Gizemyaren doktorunuz ile görüşerek ilerleyin bence. Ssvd nin ciddi riskleri var, prenses doğum da olsa ıkınmak zorundasınız mecburen. 6 yıl önce sezeryan doğum yapmış biri olarak ben ssvd riskine girmem açıkcası. Siz bilirsiniz..
Naazli Gizemyaren bende 2022 de sezaryen doğum yaptım. Doktorum arada 3 yıl olduğu için normal doğumu önermedi. Bu doğumumda sezaryen olucak. Hoş gerçi önerseydide yapmazdım 😂
Gizemyaren rahatdur_evladim rahatdur_evladim hayır doktorumla henüz konuşmadım kendi düşüncemdi öyle ama sanırım hayal kurmuşum 😂
Gizemyaren Yogurtlupilav yok doktor önermedi ben bunu bilmiyordum teşekkür ederim yani önermedi derken konuşmadım sormadım