Askkokuluyavrum Rabiaatik bize nabzını söyle sana kim olduğunu söyleyelim gecen bi arkadaş 9 hafta ile 12 hafta arası kalp atışı 120-140 ise erkek 140 ve üzeri ise kız mi demişti neydi ondan sebeb açtım 👀👀
Askkokuluyavrum Deletedmom56 hahaha 😂😂 gecen bi post açılmıştı da nabza göre cinsiyet diye dedim belki bana da bi hayırsever yazar ay sıkıldım evde herif oyun oynuyor bende buraya giriyorum napim anacimm senin kaç haftalık ☺️ Hayırlı uğurlu olsun şimdiden
Askkokuluyavrum Deletedmom56 oooo sen yolu bitirmişsin canimmm hayırlı olsun sağlıkla kucağına al öpüp kokla ilk mi 🙂