Ecemom_ canım benimkide aynı seninki gibi dokununca çıkıyor, o yüzden çok iyi bebek güzel emiyor. Bende lansinoh un en küçüğünü almıştım senin haftalarda başladım, düzenli kullandığım söylenemez, ilk haftalarda yara oldu sonra geçti, çok acıtıyordu. Sütümü sıkıp sürüyordum lansinohtan daha iyi geldi, o minicik kutu bitmedi bile, emzirdikten hemen sonraki yağlı süt daha şifalı geldi