M-g2118 ben çok memnunum gidiyorum 3 aydır ama doğum yapan biri var mı diye çok merak ediyorum . İnanılmaz güler yüzlü çok güzel ilgileniyor asla baştan gönderme peşinde değil . Uzun uzun da ilgileniyor. İnşallah doğum yapan biri görür cevap verir ? Kaç haftalık hamilesiniz ?