Hasret18ayaz Kızlar bebeğimin toplanmaları başladı ama ilk gebeligimde ne zaman baslamisti hatırlayamadım erken mi acaba hep aynı yere sol tarafa toplanıyor dokundugumda sertliği hissediyorum
LeylaAB Hasret18ayaz 21. Haftadayım Dün aynı şeyi yaşadım karnım yamuldu resmen geçen hafta bir gün hastanede yatışım yapıldı nts de sancı göründü şimdi de anlayamıyorum sancı mı yoksa kendini mi topluyor
5_erkek_annesi Hasret18ayaz benim 15 haftada başladı çok nadir görünürrmuş bu haftalarda doktorum olur olmaz gel diyor nasıl yetişicem yetişemem kasılma olduğu zaman görebilirim diyo olmazsa göremem dedi anlamadim diğer gebeliklerimde çok geç olmuştu😏
Arzu45 Hasret18ayaz benim ilk gebeligimde vardi.bundada varmi bilmiyorum ama nakkilli olduğum için vardir
Kbradll Bende aynı durumdayım ve ilk gebeliğim 21+6 bizde ve çok korkuyorum kasılma mı kasılmaysa erken doğumu tetiklermi detaylıdan sonra olduğu için soramsdım da doktpra bu perşembe gidicem bakalım
Cybele5 Bence doktora gidin bende de oluyordu 26. Haftada Dr magnezyum verdi o şekilde geçti. Yalancı kasılma deniyor sanırım buna