sblsaka Merhabalar, perşembe günü Spinal anestezi ile sezeryan olacağım,tansiyon yüksekliği sebebiyle mecburi. İlk doğumum ve ben hep normal düşünmüştüm. Spinal olan varsa bilgi alabilir miyim 🙏🏻
Bahar1205 sblsaka Bende ilk hamileligimi spinal oldum çok rahat bir doğum oldu sezeryanin bu kadar kolay olacağını düşünmüyordum, doğumdan sonra da ağrılarım cok azdı. Simdi 2. Hamileyim benimde 27 şubat perşembe gününe dogumum var yine aynı şekilde olur inşallah 🤲
tomrisinaannesi sblsaka 29 Ocak da spinal oldum ve koluma açtıkları damar yolu spinalden daha çok acıttı aşırı korkuyordum belden yapılacak vs diye ama doktor uyuştun mu diyene kadar yapıldığını fark bile etmedim hemen bi sıcaklık indi bacaklarıma sonrası bi ağlama sesi ❤️ hiçbir şey korktuğunuz gibi olmayacak emin olun sadece sezaryen sonrası eve geldiğimde ilk 2-3 gün yoğun ağrı yaşadım sonrası normal doğum gibi ayaklandım
Tazeanne74 sblsaka bende ilk doğumu genel anestezi olarak yapmıştım 2.spinal dedi doktorum.İnsallah güzel geçer canım Allah yardımcın olsun 😊
seyma0661 Bahar1205 ay maşallah Allah herkese kolay doğumlar nasip etsin ❤️ benimde iki hafta sonra sezeryanım bakalım bizi ne bekliyor 🥲
sblsaka Bahar1205 Rabbim aynı şekilde kolaylıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻🙏🏻 yorumunuz içinde çok teşekkür ederim çok sağolun 🙏🏻🙏🏻
Bahar1205 sblsaka Amin Amin inşallah sizde çok güzel kolay bir doğum gerçeklestirirsiniz inşallah, ağrısız acısız 🤲🤲🌺
Bahar1205 sblsaka Rabbım sizlere de kolay dogumlar anlayışlı ebeler hemşirelere denk getirsin inşallah şu hayr mübarek günde 🤲🤲🤲💖
Betuloz 4 yıl önce ilk gebeliğimde oldum benimde tansiyonum yüksekti korkulacak bir şey yok başınızda biri bekliyor ameliyat sırasınca sürekli sizinle konuşuyor tabi o kadar çok serum felan sakinleştici mi veriyolar ben de bir uyuklama oldu ne konuştuğumu bile hatırlamıyorum sadece hatırladığım kafam acayip zonklamıştı ameliyat sırasında oda kan aşağı indiği için galiba söyledim hemen sedyeyi kaldırdılar dik şekilde ameliyatım devam etti narkoz almadım ama sanki narkozlu gibi sürekli uyudum 😀
tomrisinaannesi Betuloz sedasyon vermişlerdir muhtemelen bende rahim filmi çekilmiştim sedasyonlu yapıldı yarı uykulu yarı uyanık gibiydim
sblsaka Betuloz Sizin ki sakinleştiriciden muhtemelen ☺️ sanırım bende sakinleştirici isterim o esnada tansiyonumun çıkmasından korkuyorum
sblsaka tomrisinaannesi Yorumunuz için çok teşekkür ederim,içimi rahatlattınız 🙏🏻 hiçbir fikrim olmadığından korkumda fazla açıkçası deneyimlerinizi ve pozitif enerjileri almak süper 🙏🏻🙏🏻
tomrisinaannesi sblsaka gerçekten ameliyat yerim de şu an incecik bi çizgi var erken doğurduğumu düşündüğüm için 37+4 hastaneden kaçma planları bile yaptım 🫢🫢😂😂 sonra iki hasta bakıcı sedyeye aldıkları gibi hooop ameliyathane orada da hareketli bi roman havası gibi müzik açıktı benim başımda ki anestezi hemşiresiydi asıl olan doktor amca uyuşturup gitti nursuz hemşire de durmadan bak konuşursan uyutmak zorundayım diyip durdu 😂😂 aşırı konuşuyordum doğdu mu dememe kalmadan bi su yutarsınız da öğhhh diye çıkarırsınız ya o ses hemen ardından ıngaaaaaaaağğ geldi 46cm lik cücem 😂😂 ağlaya ağlaya girdim güle oynaya çıktım sondayı uyuştuktan sonra takmalarını kesin söyleyin zaten 3-4 saat uyuşuk olacaksınız o esnada izin verildiğinde bol bol hoşaf için hemen sütünüz geliyor zaten nolursa olsun emzirin vallahi bunu da bebek için demiyorum 🫢🫢 siz kendiniz için emzirin bebek emdikçe rahim kasılıp kanama kontrolünüz daha kolay sağlanacak zaten siz yürürsünüz hemen de 😍 ben yine de söyleyeyim kesinlikle eşinizin koluna girip fıtı fıtı yürüyün merdiven de çıkabilirsiniz karnınıza bastırmaya iki tane hemşire gelecek 🥹🥹🥹🥹 acı da olsa azcık müsade edin göbüş insin birikenler akıp gitsin 🥹 sondayı da o esnada kıl çeker gibi çekiyorlar ilk tuvaleti ihmal etmeyin korkmayın dikişler çok sağlam patlamıyor 🥹 ve kesinlikle korktum diyerek genel anesteziye başvurmayın uyanınca anında acısı geliyor spinal de bacaklar uyuşuk olduğu için ilk acıyı 3-4 saatte atıyorsunuz devamı su gibi geliyor sadece evde 2-3 güncük diş sıkıcaz ben yapmadım siz yapın eve dönerken araba tümseklerden geçince karnınız acıyacak yanınıza yastık alın hafif bastırın karnınıza hissetmezsiniz veeee büyülü an eve geldiniz kv’yi mümkünse kendinize de bebişe de yaklaştırmayın ben düştüm siz o hataya düşmeyin bol şanslar mutluluklar bebişe sağlıklar uzun ömürler diliyorum güzel annnişşş 😍😍❤️
Granit Bende bu perşembe spinal anestezi ile sezaryen olacağım. Konuyu takibe alıyorum. Benim de çok istediğim bir doğum şekli olmadı ama hayırlısı artık. Her şey bebeklerimiz için