Tugce03 ben oğluma ilk 5+6 haftalık gitmistim o zaman kese ve yolk vardı sonra 7 haftalıkken gittim bebek gözüktü kalp atışı gözüktü ama duyamadık sonra bidaha gitmedim cünkü yurtdışında yaşıuorum her istediğimizde gidemiyoruz ultrason icin:( bidaha 11. haftamda gittim normaldi her sey. şimdi ikinci gebeliğim 6 haftalıkken gittim kese gözüktü bebek yoktu daha bakalım doktor martın 10undan sonra gel dedi hala beklemedeeyim