Gizemyunusduman 23+1 haftalık hamileyim yarın saat 5e 20 varken randevum var ayrıntılı ultrason için merak ettiğim aç ya da tok gitmek fark ediyor mu acaba ? Ayrıntılı ultrasona giren anneler cevap verirseniz mutlu olurum 😊
Biroglanannesi Gizemyunusduman benimde yarın ayrıntılı ultrasonum var. Randevu günü veren hemşire ultrasona gelmeden önce şekerli bir şeyler atıştırmamı istedi benden. Bebek hareketli olsun diye sanırım tam anlayamadım ama o şekilde gideceğim ben.
Ozge1008 Gizemyunusduman tok git canım hatta çikolata meyve suyu ve su iç. Ben dördüncü kez girdiğimde bunları yapmıştım da öyle göstermişti yüzünü😊
Aytana Aç olduğunda bebek genelde hareket etmiyo pek . Tok olman bebeği canlandırır muhtemelen daha güzel görünür 🙂🙂