Doğum yapalı bir hafta oldu bacılar birinci sorum ne zmn banyo yapsam sorun olmaz
İkinci de
Kullandığım depend ve pedler bacak aralarımi hep tahriş ediyordu kızarıklık artı sivilce gibi şeyler vardı birde kabarcık kabarcık olmuştu ped ve dependi bıraktım ben kullanmaya başladım ve rahatladi bugün de farkettim o tahriş olan yerler ince beyaz kabuk şeklinde soyulmaya başlamış canım acımıyor ama neden böyle oldu ki acaba fikrinz nedir