Şöyle ki benim kızım 1 yaşındayken ben hamile kaldm 21 hafdalığım şu an . KIZIM emiyor şu an ama sürekli değil sadece akşamları o da tok olduğu için sadece 5 dk. Sutumde gelmiyor diye bilirim çünkü sıksam ancak 1 tatlı kaşığı geliyor zar zor. Beni meraklandiran konu şu ki acaba 2 ci bebegim doğduğunda sütüm gelecekmi? Yani acaba ek bir mamaya başlayacakmı?.açıkçası ben anne sütü taraftarıyım ,anne de ve de bebekde sıkıntı olmadığı sürece…
Yani bu konu beni düşündürüyor.sizde nasıl oldu?