Baby_B Bebegim bas asagida ve baya asagi inmis demisti doktorum gecen hafta Vajinami inanilmaz itiyor idrarimi yeni yapmis olmama ragmen altima kaciracak gjbi hissediyorum Karnimda sertlesip gevsiyor araliklarla Bu haftada olanlar sizde durumlar nasil?
_ADEL_ Baby_B karnına çok baskı yapıyor değil mi bende hemen hemen 8 ay önce doğum yaptım çok zorlandım oturmuyordum bile 🥹 ben çok altıma işedim😂
Kayra48 Baby_B aynı haftadayız bende aynı şeyleri hissediyorum bazen aşşağıdan çıkıp gidecek gibi 😀 2. Gebelik olduğu için sezeryan olacağım gün sayıyoruz 🙏🥰
mervemom24 Baby_B benimde aynı canım 36+4 üm birerbir aynı şeyleri yaşıyoruz çok baskı var bende de doğum pozisyonunda baya aşağıda dedi doktorum bana da bugün sancım vardı baya geçti ama şuan hiçbirşeyim yok rabbim sağ sağlim kavuşmayı nasip etsin inşallah bebişlerimize 🙏🥹💙
Baby_B _ADEL_ karnima yapiyor Vajinamdanda sanki bebek cikicak gibi hissediyorum bir anda🤣öyle bir baski.Daha öncedende vardi ama suanki cok farkli..
_ADEL_ Baby_B kıyamam ya 😂 ya bişey daha sorcam ben hamileyken yatağıma belki üç dört defa işedim ve yatak bazasında lekeler kaldı çok defa sildim ama leke çıkmadı ne yapabilirim
seyma0661 _ADEL_ domolun leke çıkarıcısı var bende aldım kıyafetlerde işe yaradı sararmış yorganım vardı ona da sıktım açtı rengini. Ona bi bakın isterseniz rossmanda da var