Gebeliğimin başlangıcından beri her seferinde artan ve azalmayan ağrılı ucu olmayan sivilceler çıkıyor genital bölgemde popomda bunu benim gibi yaşayan var mı çözüm buldunuz mu cildiyeye gittim krem yazdı kullandım bir süre ama pekte işe yaramadı ne yapmam gerekiyor bilmiyorum