Nurem20 Merhaba tüp bebek tedavisine başladık pazartesi günü opu yapıldı 26 yumurtam toplandı bugün hastaneden aradılar 10 sağlıklı yumurta varmış perşembe tekrar bilgi verilecek sizde durumlar nedir aynı süreçte olan arkadaşlar
Yektek22 Nurem20 ben de geçen hafta cumartesi opu yapıldı. 26 yumurta toplandı bende de aynı çok ağrım şişkinliğim oldu yeni yeni azalıyor. Sizde de aynı mı?
Ozlemerikci543450 Nurem20 22 yumurtam toplanmıştı 10 tane 5 güne gitti 2 tabe transfer oldum 1 tane bozulmuş ikiz gebeyim 7 tane de dondurduk
Nurem20 Yektek22 ay benimde çok ağrım var sadece parol içebilirsiniz dediler ama karnım şiş adet gibi sancım oluyor
Yektek22 Ozlemerikci543450 transfer süresiniz ne kadar sürüyor acaba adetten 1. Gün sayarsak kaçıncı gün transfer oluyor dondurlmusta ?
Ozlemerikci543450 Yektek22 toplama sonrası 2 ci adetten ilk gününden sonra 16-19 gün aralığında yapılıyor rahim kalınlığına göre 18 de yapılmıştı rahim dinlendirme yapmıştık o nedenle 2 ci adetten sonra yaptı
mrp2023 Yektek22 opudan 7-10 gün içinde regl oluyorsun canım gecikedebilir tabi, transferi benim doktorum reglimin 25.günü yaptı