Evet bu haftalarda olanlar ve ya bir tık yukarı,aşağı oynaya bilir😆. Neyse ya nasılsıniz? Ben bu aralar iyi değilim psikolojim resmen benimle dalga geçiyor.Receb ivedik demiş ya “bir gidiyim,bir geliyio” hah.isde o😂😂😂.bir ağlıyorum ir gülüyorum.ben artık kendimden yoruldum birde kocamın salak salak konuşmalarından.yani söyle güya beni dinliyor gibi yapıp ailesini kırmamak için onların isdediginide yapiyor. Açıkça artık hiç bir şey umrumda değil kendimi uzmiyecegim😂😂😂.Ne yazıyorum ya neyse.😫😫😫 kar yağdı evde kaldık ya buz gibi dışarısı en azindan a101 e gidip ne ürünler var diye bakiyordum😂😂😂😂