Kızlar iyi geceler, bugün 20. Haftamdayım. Bu sabah tetanoz aşımı oldum ve sağlık ocağında kalp atışı dinledim. Az önce 1 damla kanama gördüm ama devam etmedi. Ve gerçekten 1 damlaydı ancak hafif kasılmalar hissediyorum özellikle vajinal giriş kısmında. Bebeğin hareket ettiğini hissediyorum ancak endişelendim acile gitmek konusunda. Ne yapmamı önerirsiniz, doktoruma sabah ulaşabilirim bilgisi olan var mı böyle bir durumla ilgili. Kan uyuşmazlığından dolayı 7. Haftada iğne olmuştum, yine böyle 1-2 damla oluyordu o zamanda bundan kaynaklı olabilir mi? Birde birkaç gündür sindirim sorunları yaşıyorum.