Bsr_1 bende geçen haftalarda hastalık geçirdim, kendim de 2 kilo verdim. Aynen çocuk gelişimini yavaşlattı kilo almıyordu, 1 hafta geriledi haftada 50 Gr almis sadece 36 haftada 2400 Gr di, doktor eğer 2-3 hafta geride olsa doğuma alırdım kız dışarda gelişsin dedi. Şimdilik korkma dedi 2 gün sonra kontrolüm var şimdi 37+2 deyim bakalım ne oldu son durum. Ama korkmuyorum. Bebek hareketleri normale döndü. Azalmıştı, biraz yememe dikkat edip moralimi yüksek tutmaya çalışıyorum fayda etti sanırım.