Kızlar dünden bu yana şiddetli karın kasık ağrım sabahlara kadar hastanede süründü hala geçmedi bebeğim çok şükür sağlıklı hiçbir problem yok ama ben bağırsak enfeksiyonu olmuşum üstüne birde gaz var 😔 doktorum ilaç verdi ama öyle şiddetli kramp giriyor ki anlatamam ishal salgını varmış zaten oda beni buldu bu durumu yaşayan var mı ağrınız nasıl hafifledi 😔😔