riceandrama Tecrübeli ve aday annelerimiz, Ankara Hacettepe’de takipli 26 haftalık bir gebeyim. Ankarada bulunanlar özelde mi takiplisiniz yoksa devlette mi? Bilkent Şehir hastanesinde takipli olanlar veya daha önce doğum yapanlar var mı? Tecrübeleri paylaşma zamanıı 😍😍😍
Emoji riceandrama bende bilknet şehir hastanesine gidiyorum memnunum, doğum yapanlar özel konforunda olduğunu, çok güzel ilgilendiklerını i,stediğin doğum şeklini seçebileceğini, söyledi memnun kalmayan hıc duymadım. Suda doğum yaptı hatta arkdasım
Kalbiminsesi riceandrama bilkentte 5 yil once dogum yaptm ozmmlar yeni acilmisti ckk memnun kaldim suanne durumda bilmiyorim suan etlik sehir takipliyim
Cacaege riceandrama başka ilde yaşıyorum ilk dogumumu Bilkent’te yaptım 33 sonrası takibimde orada yapıldı hocalar hemşireler çok ilgililerdi odalar temizdi 40+5 de 1 gece hastanede kaldım eşim refakatcimdi tek kişilik odaydı ertesi günü dogumhaneye indim eşim refakatçim olduğu için onu yanıma aldılar ama dayanamadı çıktı annem geldi biraz aksilikler olunca acil sezaryene alındım 2 gece kaldık bebeğimle sonra taburcu olduk. şimdi 2. Ye gebeyim bu sefer 35 gibi geleceğim inşallah yine orada doğum yapmak istiyorum bugün itibarıyla 30+0 olduk 🌸
zehranurates Merhaba öncelikle saglıklarıyla kucagımıza almayı nasıp etsin mevlam . 35+6 yım etlık sehir hastanesinde takıplıyım hamd olsun şuana kadar cok memnun kaldım ınsAllah hep memnun kalırım ♥️
birkizanneesi Emoji Emoji suda doğumu suyun içinde yaptı doğumu değil mi? Suda doğum diye suyun içinde sancı çekip doğum anı yatağa alındığını söylediler.
riceandrama Emoji Emoji peki doğum nasıl oluyormuş? Bizi takip eden doktor mu giriyormuş doğumumuza yoksa nöbetçi olan doktor mu oluyor?
dygsss riceandrama sincan eğitim araştırmadayım doktorumdan memnunum çok ilgili doğum yapan tanıdıklarım var ebelerin vs çok ilgili olduğunu söylediler
Nazsuuu riceandrama Bilkentte doğum yaptım memnunum ama Sincan eğitim araştırmayada gidiyordum güzel yanı
Hazal1234 riceandrama Bilkentte takipliyim memnunum tek sorunum aynı doktora tekrar denk gelememek ve birde kordon bağlama yapmıyorlar yaşım küçük diye yaşım 27
Krystal riceandrama 14 haftalık oldum Cebeci tıpa gidiyorum,memnunum. özele eşim bebeği görmek istediği zaman gidiyoruz..
Hazal1234 riceandrama Kesin korunma yöntemi tüpleri bağlıyorlar cocuk olmuyor bidaha 😀 2.hamileligim bu bi oğlum bi kızım var çok şükür hamileliklerim de riskli oluyor o yüzden istiyorum