Doktorum 3. Aydan sonra boyayabilirsin dedi.
Bebeğe zararı diyen doktor bununla ilgili kanıtlanmış bir deneye araştırma var mı onu da soyleseydı 😄 çünkü öyle kanıtlanmış bir araştırma deney yok.
Ben 6. Ayda boyadım doğuma yakın yine boyayacağım. Saç derisinden bebeğe giden bir yabancı madde yok .