hamcokelek33 Canım Gebelik hipertansiyonu olabilir , benimde bir anda Tansiyonum yükseldi , 13 ,14 ,15 ,16 ,17 derken 18 oldu Acil sezaryene alındım gebelik zehirlenmesi şüphesiyle doğum yapalı 6 gün oldu , Mutlaka 14,9 olduğu gibi direk hastaneye git ve şuanda da Şehir hastanesine gitmen lazım