Oyku3005 _ADEL_ evet öyle duruyor benimde öyle çıkmıştı sağlıkka gelsin☺ muhtemelen daha yeni benim böyle çıktığında 3.5 haftalıktı😄 dayanamamıştım erken yapmıştm
Oyku3005 _ADEL_ aa artımedmi bu ama bazen doğru söylüyor başka bi test alın yada kan testi verin arkadaşımdada aynısı olmuştu☺ inşallah sizdede vardır
_ADEL_ Oyku3005 kız daha 8 ay önce sezeryan doğum yaptım 19 yaşındayım nasıl yapacam bilmiyorum korunuyorum da
star_ana Benim 7 gün geçince yaptığım test kipkirmiziydi bu çok silik 20 gün geçti diyorsunuz. Kan testi verin mutlaka
mucizemom8 Gofretsmom aynısı geçen ay benim de oldu eşim den istemiştim oda o markayı vermiş eczane baktım pozitif ama burda da o kadar olumsuz yorumlar okudum guvenemedim zaten
mucizemom8 _ADEL_ benim hiç yalancı poztif görmediğim testler miratech softec marka birde prodoctor var
_ADEL_ mucizemom8 ben kaset test denedim birşey çıkmadı ama 10 TL ye aldım hemen 😂 eczane biraz uzak üşendim hamile değilim o zaman değil mi
mucizemom8 _ADEL_ yani 20 gün geçti diyosun canım olsa bu kadar silik çıkmazdı çok koyu çıkardı yani ki bu test de zaten yalancı pozitifi veriyor büyük ihtimalle yalancı pozitif 😇