Betulseyma60 Temmuzda doğum yapacağım ikinci bebeğim
2 adet uzun kollu hastane çıkışı
3 adet uzun kollu tulum
5 adet yenidoğan kısa kollu zıbın
Şuan bunları aldım ilk bebeğimden de birkaç takım var ihtiyaç olursa kullanacağım
0-3 ay 3 adet kısa kollu tulum
2 adet kısa kollu zıbınlı alt üst şeklinde aldım
Yaz sezonu henüz gelmediği için nisan ayında 3-6 beden falan almayı düşünüyorum ekime kadar yaz oluyor yaşadığım şehir çok sıcak 😊