Gamzeli_03 merhaba, benim de adetim düzenli ama yılbaşından önce adetime bi hafta kala ultrason çektirdim bebek istediğimiz için bi kontroldü ve rahim dışında miyom göründü zaten her ay regl ağrısından ölüyorum desem yeridir. Doktor önemsiz ve çok küçük regl ile atarsın dedi bana. Şubatta da hsg çekildim sonucum temiz çıktı ama mart ayında regk oldum ve tüm ayları solladı öyle bi ağrı çektim. Ben hem gebe kalmak için hem de en çok her ay bu ağrıyı çekmemek için bu kürü denemek istiyorum. Sizin adetinizin de düzenli olduğunu okuyunca bir sormak istedim. Acaba miyoma gelir mi?