Ceydametee Tüm yorumlara katılmakla beraber suni sancıyı boşuna çekmiş olmuyoruz, oksitosın hormonu sayesinde beyin ve vücut normal doğum yapıyor gibi algılıyormuş ve süt daha hızlı geliyormuş ki sezaryene de gitseniz sonucunda önemli olan o sancıları az az çekmiş olmak. Yarın bende 40+0 ım sezaryende olsam öncesinde suni denemek istiyorum çünkü kaybedecek hiçbir şey yok en azından denemedim demem.