NazAkyol06 Kızlar yassı epitel değeri 46 çıkmış cuma ya randevu aldım sonuç göstermek için 🙄 Korkmam gereken bi durum var mı, bilgisi olan yazabilir mi ? Yassı epitel ne demek yüksekliği ne anlama geliyor ?
annelik565656 NazAkyol06 canım sanırım idrarda çıktı benim de aynısı çıkmıştı Doktorum endişeleneceğin bir şey olmadığını söyledi yalnızca su içmem gerektiğini söyledi vücudun su eksikliğinden oluşabiliyormuş bol bol su iç geçer dedi ben de idrar yolu enfeksiyonu yaşıyordum hamileliğimin başlarında o yüzden korkulacak bir şey yok için rahat olsun bol bol su iç