_ADEL_ yaaa bende ilk kızımı 19 yaşında kucağıma aldım. Çok küçüksünüz ama eminim ki harika bir annesinizdir. Benim arkadaşım da bebeği 9 aylıkken hamile kaldı şuan ikinci bebeği de doğdu sezeryan sorun yaşamadı. Rabbim gönlünüze göre versin. Yolunuzu çiçek bahçeleri ile donatsın🤲🏼🌸