Minikbebis1 Seyda1401 çok normal canım hatta öyle bir ağrı oluyor ki sanki öleceksin 😂😂😂 yaşadığım için biliyorum ilk başta yerleşme ağrısı sonra da genişleme ağrısı çok normal canım yeterli kanaman olmasın
Meltemanneolsun Seyda1401 evet benim de öyleydi belim kırılıyordu sanki hala ara ara ağrır 18. Haftaya gireceğim.
Baby_B Seyda1401 bende olmamisti Kanama vs olursa normal degil Kasikta sanci belde sanci olursa dayanamayacaginiz sekilde ozaman acile gidin progestan verirler
Seyda1401 Minikbebis1 ay evet yaa kanama yok çok şükür. Hayatımda böyle bi bel ağrısı yaşamadım deliricem 😀
Minikbebis1 Seyda1401 evet canım evet bende beşinci ayık sonundayim bugün nasıl bir ağrı of of o da genişleme ağrısı
Melickaya Minikbebis1 bende 12. Haftadayım ara ara sancı ve karnımın alt bölgesinde yanma gibi bir his var. Özellikle uzandığım zaman bu normal mi
Minikbebis1 Melickaya evet canım çok normaldir hamilelik herkeste farklı ya mesela bende bir ağrı bir ağrı anlatamam ama başka arkadaşlarımda çok normal geçti eğer vitaminlerin düşükse de ağrın çok olur tatlım yanmayı deme zaten ekşime yanma hepimizde var