Kızlar 24 şubat salı sezeryan günü almıştık, ben ne olur ne olmaz belki normal doğum olur diye ama maalesef kanala girmedi, açıklık olmadı, sancımda olmadı doktorum ve eşimde artık beklemek istemedi suyumun azaldığı için ( 40 haftada azalmıştı ve suda pislik olmuştu ona ragmen 4 gün bekledim.) herhangi bir gelişme olmayınca sezeryan olsun dedim. Spinal anestezi ile sezeryana karar verdik doğum anında doktorum bana çok kızdı çünkü bebek kakasını yapmış iyiki beklememişiz dedi. Şuan hastanedeyim ilk gün kadar olmasa da agrılarım var. Doktorum çabuk toparladığım için 1 gece yatış yeterli dedi ama ben 2 gece kalmak istedim. Zor mu evet zor gerçekten, agrılarımı geçiremediğimden dolayı çocuğumla vakit de geçiremiyorum doğal olarak çocuğu kucağa alınca agrı kalmıyor deniyor ama kalıyor 😅😅
İnşallah herkesin sağlıklı doğumu olur🙏