Kizlar ilk gebeligim. Devlet takipliyim. Allah nasip ederse normal düşünüyorum, tabi nasil ilerler bilemeyiz elimizde olmuyor. Sorum şu, benim doğumumu sürekli gittigim doktor mu yapacak, son haftalarda doktor soruyor mu belirliyor muyuz seçiyor muyuz? Cunku gebeligimi ilk ogrendigim andan beri devlette tek bir doktora gittim hep (ikili test detayli vs haric). Yoksa dogum basladiginda o an hastanede hangi doktorlar varsa onlar mi giriyor doğuma? Cunku gecen gun burda bir baslikta biri oyle yazmisti, hastanede hangi doktor varsa o giriyor dedi doguma. Mantikli gelmedi. Sson haftalarda surec nasil ilerliyor devlet hastanesinde merak ediyorum.