Ttug3895  36+5 de böyle çıktı 1 parmak kadar da açılman var demişti ne zamana gelir acaba
Ttug3895 keyfimin-kahyasi-misin yok valla eve yolladı haberleşiriz duruma göre dedi 4 gün önce gelmişti nişanımda çok ağrım yok gibi şuan ama Nst garip geldi bana da
keyfimin-kahyasi-misin Ttug3895 Dk si da yazmış asagida zaten Baya yüksek sancin strese sokmak istemem ama Doğum baslangici gibi duruyor
Ttug3895 seyma0661 çok uzak değil ama çok yakında da beklemiyorum dedi sancılarımı da az hissediyorum bu Nst de çıkanları evde olsam hissetmezdim bile belki ondan tedirgin oldum geç farkedermiyim acaba diye
seyma0661 Ttug3895 bebek hareketli miydi nst sırasında? Benimde 32.haftada sancı çıkmıştı ama azdı doktorum bebek hareketi ondan yükseltmiş demişti sonra da sancı çıkmadı
Ttug3895 keyfimin-kahyasi-misin bugün yarın bekliyorum zaten bende arada oluyor ağrı gibi ama sürekli düzenli değil şuan gelip gidiyor