Jujuu_gcl 5+5 deyim sata göre bugün kan verdim 1680 çıktı 2 gün önce de 372.45 çıkmıştı bugün akşam üzeri sol kasığımda ağrı gibi batmalar oluyor ara ara normal midir
Marsilyasabunu Jujuu_gcl ben batma oluyor diye anladım hamileliğimi bi gariplik var dedim çok normal bence bebek oluşuyor
Jujuu_gcl queenanne1 bir önceki ay kimyasal gebelik yaşadım o yüzden tedirgin oluyorum teşekkür ederim
queenanne1 Jujuu_gcl geçmiş olsun, bu sefer Allah hayırlı evlat ve doğum nasip etsin inşallah içinizi ferah tutun iyi şeyler düşünmeye çalışın🥰
Melickaya Bu haftalarda çok normaldir hatta uzun süre devam edecektir. Bebeğiniz yerleşiyor çok doğal.
Melickaya Benim 9 haftaya kadar kasıklarımda hep sancı oldu. Kısa kısa sancılar. Şimdi 12. Haftadayız