Meryem345 kan pıhtılaşmm yüzünden 2kurtajim bir dusugum oldu.Tanidiklarim sayesinde çok özel bir doktorun gözetiminde 1yillik tedavi gördüm.Diger doktorların almadığı tahlilleri bu doktor istedi tedavi gordum veee hamile kaldım🙂bir kızım oldu çok şükür. (Tabi kizimdan önce bir kurtajim bir dusugum olmuştu sonrasinda bu doktora görünmustum öyle hamile kalmistim) 🙂 Ardindan herkesin önerdiği doktorum yanında bir yıllık ilaç tedavisi gördüm hamile kalıp kızımı doğurdum ardından 2yil sonrası tekraran hamile kaldım bebeğimi tekrardan kaybettim kürtaj oldum 8 ayım bitti ve tekrardan hamile kaldım 🥲çok şükür Rabbum bu bebeğimi de bana bağışladı kızımda kullandığım ilaçların aynisini bu bebeğimde de kullandım şuan 28 haftalık hamileyim.Uzun lafın kısası hiç anne olmayacağım bu güzellikleri tatmayacagimi düşünerekten heder oluyordum Ama hiçbir zaman ümitsizliğe kapilmiyordum tekrardan ve tekrardan Rabbime dua ediyordum.Sizde ümitsizliğe hiçbir zaman düşmeyin. Rabbim diledimi her türlüsü olur dua edin gerisini Allaha bırakın, tevekkül edin işte o zmn duaniz kabul olur insalah♥️🌺