melisa_ivanova Kızlar merhabalar bu gün Dr kontrolündeydi ve Doktor karnımın fazla sert olduğunu her an doğum başlayabilir dedi rahimde acayip baskı hissediyorum NTS de sancıda çıktı ama açılmam yok var mı benim gibi olan