Maalesef bende öyleyim 5 aylık hamileyim, hep böyleydim ama hamilelikte coştu henüz hiç kilo almadım ama yinede bir diyetisyene gittim meğerse her şeyi eşit ve dengeli yemediğimiz içinmiş beslenme alışkanlığımı baştan aşağı değiştirdim. Protein, yağ, lif ve karbonhidratı dengeyle yiyorum tek bir şeyden yediğimizde diğer depolar dolmadığı için devamlı açlık oluşuyormuş 🥲 insülin direncinde olabilir bir baktır istersen çünkü bende önünü alamıyorum artık😅