gulkara1 Kızlar 2-3 cm açılmam ve ağrım var doğum için yatış verdiler. Dualarınızı eksik etmeyin bir avazda sağ sağlim sağlıkla bebeğimi kucağıma alayım inşallah.
Gul-2024 gulkara1 bni saat 4 te 3 cm açıklıkla eve gönderdiler şuan evdeyim hala ağrılarını kontrol et dedi bekliyorum ara ara vuruyor ama bakalım sabaha karşı hastaneye giderim bende galiba
Elif_h46 Allah yardımcın olsun canım hayırlısı ile sağ salim kucağına al evladını. Kaç haftalıksın bu arada?
NNewbabyy gulkara1 kilosuda güzel kolayca doğar inşallah rabbim sağlıkla kolaylıkla bir avazda dogurmayi nasip etsin
ygf gulkara1 sağlıkla ve kolaylıkla bebeğinize kavuşursunuz inşallah 🤲🏻 Ben de 37+0 oldum, böyle zaman zaman regli olacakmışım gibi sızlamam var, sizdeki ağrı nasıl bir şey?
myangelson ygf yaa bende 37+0 oldum bir kaç gündür belimden böyle bacaklarıma vuran hafif adet sancıları gibi ağrılar yokluyor ara ara 🥲 yarın kontrol var bakalım soracağım doktora, sezaryen olacağım serklajliyim bir de 🥲
Gul-2024 gulkara1 3 cm dediler dün ama bu sabaha karşı kanamam oldu gittik tekrar hastaneye açılma yok dedi aynı dedi nst bağladı gene sancı çıkmadı eve gönderdi şuam hala evdeyim ağrım öyle yok yani ne bilim ya anlamadım bende