Burcuuko ben de gecen hafta 26 hhaftalikken tartildim, bulantim olmamasina ragmen basta 2 kilo vermistim, sonra o 2 kiloyu geri aldim, ustune de 26 haftalikken tartildigimda 6 kilo almistim. Ne guzel bebegin kilosu iyi ama kendim az almisim diye seviniyodum. Dun tartildim, 1 haftada 2 kilo daha almisim. Suan 8 kilo almisim totalde. Aslinda hic bacaklardan basenlerden de almadim kim gorse cok zayiflamis vucudun diyor. Sadece gobegim var. Ama inan hic dert etmiyorum, istahim acik, doguma kadar rahat bi 5 kilo daha alirim gibime geliyor hatta fazla. Diyorum saglikli dogsun da kilo alinir da verilir de. Herkesin bunyesi farkli💞