Doktor atlamış olabilir gebelikten önce kontrole gittiğim doktor bana başlamıştı , hamile kaldığınız da depoların dolu olması önemli , gebelikten 3 ay önce başlanıyor folik asit , ama sürpriz gebelikler de olabiliyor hayatta, hamile kaldığınızı öğrendiği anda da başlayanlar oluyor bu bir tık riskli, şimdi buraya gelip ben kullanmadım bebeğin de çok iyi vs yazanlar olacaktır onlara çok takılmayın :)