birdilektut15 Ovitrellenin 17.günü kızlar adetim cumartesi olması lazımdı duphastonda perşembe bitti ben ne zaman adet olcam bu durumu yaşayan var mı
birdilektut15 Kivircikannee aman canım yaptım 15.gün çift çizgi çıktı dün sabah gittim kan verdim 0.85
birdilektut15 Kivircikannee yani bu saatten sonra artmaz beta diye düşünüyorum ama adette olamadım kiste felan dönüşmüştür diyede korktum
birdilektut15 Kivircikannee yumurtam sol taraftaydı canım sol tarafım çok sancılanıyor inşallah bir şey yoktur ya kist felan 🥹
birdilektut15 Lavinyam06 benim 5.günü bitti canım kist olma ihtimali var mı sence doktora ne zaman gidiyim