Kızlar ilk gebeliğim de böyle bsy yaşamadım. Şuan 25 haftalığım 1 ay önceki kan testinde 101 çıktı açlık kan şekerim cumartesi günü kontrolüm vardı doktor biraz yüksek birkaç gün ölç dedi bugün tekrar ölçtürdüm eczanede 115 çıktı eczacı da biraz yüksek dedim kendi doktorum da dahiliyeye yönlendirdi bu süreçte neler yapmam gerekiyor 🤦