Dygus 11+2 deyiz herkes kız diyır ama neye göre pek anlamıyorum ben en başından beri erkek hissediyorum tam aksine😃 çok heyecanlıyım cinsiyeti için🥹💖 tahminleri tutanlar bakabilir miii💐