Nurellaaaaaaa1212 Kivircikannee valla ilginç dün de post açtım innovita gebelik testi bozuk pozitif veriyor falan diye varsa helal olsun dicem
Ceydktk Nurellaaaaaaa1212 Kendini hazır hissetmiyodur belki 😂regl bitiminde hemen döllenmişse de betada çıkması gerekmez miydi
MujganisMom Nurellaaaaaaa1212 Aynen valla iki seçenek var ya test bozuk ya da gebesiniz. Rabbim hakkınızda hayırlısını versin inşallah her şey gönlünüzce olsun. 🧡 🫶🏻 🥹
Moz Nurellaaaaaaa1212 illa çatlayınca mı ilişki olmalı anlamadım sonuç olarak yumurtlama dönemindesiniz
Nurellaaaaaaa1212 Moz yok canım illa çatlaması gerekmiyor ilişki için biz ama suan her ihtimale karsı ger günü değerlendiriyoruz çatladıktan sonra da 2 günde bir normal rutinimize dönücez