Oyaburak65 Arkadaşlar bu aralar çok fazla eşiyle ayrılma kararı alıyor hamilelikten mi acaba bu duygu sarsıntıları ben çok mutlu bir ailede büyümedim hatta ayrılması gereken bir çift benim annem ve babam ama hiç bi zaman ayrılmalarını kardeşlerimle kabul edemedik ve bizim için annem bi şekilde evliliğini devam ettiriyor ki annemin sebebleri burada yazılan sebeblerden çok ağır. Ben ne mutsuz evliliklerde büyüyen çoçukların mutlu olduğunu göre biliyorum ne de ayrılmış çiftlerin mutlu çoçuklarını görebiliyorum evliliklerimizi en azından bebeklerimiz için daha güzel bi hale getirmeye mi çalışsak daha iyi yoksa her pürüzde çekip gitmek mi ? Çok uzun oldu ama ben ayrılma kararı alan çiftler için gerçekten üzüntü duyuyorum belki zamane diyeceksiniz ama bazen ağlamaklı bile oluyorum .
Merveee1 Oyaburak65 iki kişinin arasında olanları kimse bilemez bazen çocuğunun önünde dayak yiyen hakaret e maruz kalan aldatılan insanlar olabiliyor ki bunlar kesinlikle bir boşanma sebebi yasamayan çekmeyen bilemez kimse boşanmak için evlenmez ama bende sunu biliyorum ki mutsuz şiddetli bir ortamda istediği kadar insan çocuğu inçin evliliği sürdürmek zorunda kalsın o çocuklar daha küçük yaşta babasının huyunu yaptıklarımı görünce kendisi de ilerde etkilenip aynı seyleri yapabiliyor o yüzden bence bu konuda herkesin kendi tercihi diye düşünüyorum
ValideSultan Oyaburak65 güçlü kadın güçlü anne olabilmek mesele.... hayatlarımızı kocalara ipotek etmezsek herşey bizim istediğimiz gibi olur. Bağımlı hayatı ipotek olan kadınlarda benzer hikayeler var çünkü erkekte kaybetme korkusu yok
Seymasel68 Oyaburak65 bende senın gıbı dusunuyorum canımm bı zman sonraa hersey herkes bıtıyoo cocuklar baslıyo onalr ıcın deger sıyorum herkesın derdı sıkıntsıı var dort duvar sırr kımse kımsenın ıcını bılmezz bende azla yetınıyorumm azla mutlu oluyorum cocuklarımla mutlu olmayı becerıyorum ne kdar esımle mutlu olamasmda cocuklarım ıcon deger dyıp cekıyorum
Nursen21 Oyaburak65 ay İnan bazen eşimden o kadar bunalıyorum ki eşime ayrılalım diyorum o yok diyor Sonra diyorum sana kötü bir hareketi yok davranışı yok herşeyi de mükemmel olamaz ya Ama inşallah Rabbim kimsenin evliliğini bozmasın inşallah
Oyaburak65 Seymasel68 eşimizle de mutlu olalım tabi ki bunun için karşılık fedakarlık karşılıklı sevgi gerekiyor bence biz elimizden geleni yapalım