Dilaraa55 Kızlar Yurt dışından olan varmı ? Nerdensiniz? Gelin sohbet edelim kaç haftalık oldunuz? Ben Avustuya Viyana , 14+1 olduk bugün🙈🥰
rahatdur_evladim Dilaraa55 bende Finlandiya da yaşıyorum 26 haftalık hamileyim burası aşırı derecede soğuk ama yurtdışında olmanın keyfini sürüyorum diyebilsem ama maalesef diyemiyorum Kusura bakmayın yurtdışında olan hamile arkadaşlarım sohbetinize Türkiye’den katılıyorum banada yer var mülteci gibi takılırım aranızda 😄😄
_mucizem_ Dilaraa55 Almanya’da yaşıyorum 31+1 olduk. 2. Hamileliğim ☺️ ağırlaşmaya başladım sanki karnımı taşıyamıyorum. Rabbim herkesi sağlıkla kavuştursun inşallah 🤲💐
Ebru_ebru Dilaraa55 Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏 Bende Avusturya’da yaşıyorum. 29+5 haftalık olduk. ☺️
LLavinya Dilaraa55 çok şükür iyi gidiyo ama sürekli aç hissetmeye başladım 🥹 kızım geliyor 🫠🌸🩷 senin nasıl gidiyo ☺️
Dilaraa55 LLavinya Benimde iyi şükür sadece çook duygusalım bi kaç gündür oğlum da var ona bakıp bakıp duygusalaşiyorum resmen🥺 doğumu fln düşünüyorum şimdiden oda daha ufak 17 aylık🥲🩵
LLavinya Dilaraa55 bende aşırı duygusalım herşeye ağlama modum açık:( ikiz gibi büyürler annesi, uzun sağlıklı ömürleri olsun inşallah 🩷
rahatdur_evladim Dilaraa55 benim biraz zor geçiyor 26. Haftamdayım bebeğim aşağıda dün kontrole gittim doktorum perinatolojiye yönlerdirdi bı kızım olacak sorduğun için teşekkür ederim 😊 Senin nasıl gidiyor iyisindir umarım 🌿
Dilaraa55 LLavinya İnşallah zorlancam çok ama yapcak bişey yok ilerde iyikide böyle yapmışım derim 🤭🥰
Dilaraa55 rahatdur_evladim Yaa Allah daha büyük dert vermesin canım bebişler sağlıklı olsun gerisi önemli değil benimde şükür idare ediyorum bi şekilde 🥰
Dilaraa55 _mucizem_ Az kalmış seninde 🥰🫶🏽 erkek mi kızmı bekliyosun ?🌸 ilk hamileliğinmi ? Amin inşallah canım
Dilaraa55 Ebru_ebru Amin sizde inşallah nerde viyanamı yoksa başka yermi ?🥰🤭 kızmı bekliyosun erkek mi🌸🩵 Amin canım inşallah👼🏼
Gamze1992 İngiltere 38+4 oldum bugün ama bi stres bi duygusallık sardı 2 gündür 2.bebegim ilki normaldi çok zor oldu Buda normal olacak Allah izin verirse insallah tek avazda kurtuluruz hepimiz