Zeyneyzey 37+4 haftalık hamileyim dün iki gündür bel ağrım sol tarafta bıçak saplar gibi batma var yürüyemiyorum evin içinde bile kasılmalar başladı karnımda sertleşme var bebiş toplanıyor bi tarafa artık son haftalar normal diye düşünüyorum dinlenmeye çalışıyorum.Ben sezeryan olacağım haftaya bugün 7 günüm var yani sağlıkla kucağımıza alalım bi an önce işallah şu günleri atlatalım en kısa sürede 🥹