Ben çok erken öğrendim bebeği. İsrarda silik çıktı sonra kan verdim 61 çıktı. İki gün sonra da 200 küsür çıktı dedi doktor, 13 gün sonra yani bugün için de kese görmek için çağırdı. Keseyi hemen gördü. Şu beyaz şey de bebektir heralde gibi bi şey dedi doktor. Tam hatırlamıyorum da ne dediğini. Görüntüye bakar mısınız, bebek mi o beyaz nokta??? Şimdi o bebekse haftaya falan kesenin boş olma ihtimali yok değil mi? Kasım ayında bi gebelik daha yaşamıştım, kalbi durdu. O zaman 5. Haftada öğrenmeme rağmen kalp atışı için 8. Haftaya gün vermişti. Şimdiki gebeliğimde haftaya duyarız kalp atışını dedi, henüz 6. Hafta olacak haftaya. Ben anlamadım yani.
Sonuç olarak o beyazlık bebek mi bu kese dolu mu 🤭🤭🤭🤭
