Gunesibekliyoruz sana katılıyorum canım belki bende şu kadar içiyorum cevapları içini rahatlatıyor ama başkası 5 tane içer bebeğe birşey olmaz diğeri 1 tane içer bebek etkilenir herkes de aynı olacak diye birşey yok o yüzden başkaları içiyor diye içinizi rahatlatmayın can taşıyorsunuz ve herşey den önce kendi evladınız. Alışkanlıklar zordur evet ama bence gönülden isteyince başarabilirsiniz. Arkadaşın yorumuna bizzat katılıyorum. Allah korusun o bebek hasta olsa vicdan azabından duramazsınız inşallah da birşey olmaz ben ve eşim sigara kullanan biri değiliz belki aynı örnek değil ama sonuçta oda zararlı diye örnek veriyorum ben aşırı kola bağımlısı biriydim günde 2 3 lt çok rahat içerdim testi yaptığım gün bıraktım canım istemiyor mu istiyor yanımda içenler olsa da su içiyorum sırf bebeğim için yada baş ağrısından ölüyorum bazen ama o parol içmiyorum gitmesin bebeğime diyorum 1 tane ilaç bile olsa tamamen ona odaklıym Rabbim nasip etmiş ona haksızlık edemem ins bırakabilirsiniz kızlar bebeğinizi düşünün içilen ortamda bile durmayın astım ve nefes darlığına sebep.