Ruzgargulus her ikisini de kullandım seveni kadar sevmeyenı de cok aventın ben sevmeyen kısmındayım 1 ay sonra akıtma yapmaya baslamıstı ustelık kızımı sağım yaptıgım sütle besleyen bırı olarak bir damlası bile altın kadar degerlıydı oyuzden direkt cope attık lansınoh aldık ve rahat ettık kızım uzun vadede bu bıberonu kullandı en ufak sıkayetım olmadı 2. Ye hamıleyım ona da aynı bıberon serısını aldım süt sagma makınemı de lansınoh olarak degıstırdım Kesınlıkle tavsıyemdır 😇