Zeusss Kızlar yarın 41 e giriyorum devlet hastanesi yatış verdi ama 2 gün önce gittiğimde açılmam yoktu hala olduğunu düşünmüyorum eğer olmazsa suni sancı işe yarar mı eder mi böyle bir durum yaşayan oldu mu :/
Melike4157 Zeusss 3 gün boyunca açilmam olmamasına ve haftam geçti için yatiş yapmişlardi her türlü sancı verdiler ama banamisin demedi suyumda gelmemişti kendileri müdahale ettiler sonrasında sancılarim arttı yerimde duramiyordum bebeğimin kalbi yavaşladi için acil sezeryana girdim
tecrubeliiannee Zeusss 38+6 da suyum azalmisti suni deneyelim dedi doktor ama 1 cm açıklık vardı acikligin çok az olması ve suyumun bitmesi sebebiyle sezaryeni tercih ettim özel hastanede devlet önce muhakkak suni deniyor
Emine-52 İki bebeğimi de 38+3 ve 4 de suni sancı ile doğurdum ama ikisinde de gittiğimde 4 cm açık vardı, hiç yoksa bile şansını dene bence normal doğum gibisi yok
Zeusss Melike4157 evet benimde sancım falan yok bende suni işe yaramaz sezaryan olurum diye korkuyorum :/
Melike4157 Zeusss Allah yardımcın olsun her türlü ikiside zor sağlikla olsunda bence korkmayın hepimiz geçiyoruz bu yoldan 2. ye devlette sezeyan olcam Nisanda bende